Kundansvarig

Som kundansvarig ansvarar du för att Aros bostads kunder får ett professionellt bemötande i kundkommunikation och kundvård genom hela säljprocessen.  Kundansvarig ingår i Marknads- och Försäljningsavdelningen och stöttar sälj- och marknadsansvariga i sitt dagliga arbete med försäljningsadministration och marknadsföring i Aros Bostads projekt.

Arbetet kan bl a innefatta nedanstående uppgifter i olika bostadsprojekt;
- Hantering av kundfrågor och kundkommunikation med intressenter och kunder från försäljningsstart till inflyttning och därefter eftermarknadshantering                 
- Intressent- och kundadministration i CRM-systemet Vitec Avtalshantering: boknings-, förhands- och upplåtelseavtal
- Behjälplig med att löpande ta fram marknads- och försäljningsmaterial
- Behjälplig i genomförande av marknads-, kund- och försäljningsaktiviteter
- Löpande uppdatering av projekthemsidor och sociala medier
- Löpande drift av försäljningslokaler, showroom och visningsbostäder

Din profil
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet från liknande befattningar. Erfarenhet av kundkommunikation samt bygg- eller fastighetsbranschen är meriterande.  Vi söker en person med mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, mycket god förmåga att hantera många saker samtidigt samt en vana att planera och strukturera sitt arbete självständigt och i team. Du ska inspireras av att arbeta i en omväxlande miljö och i en växande organisation. Erfarenhet från arbete i CRM systemet Vitec är meriterande.

Ansökan
Skicka ansökan märkt ”Kundansvarig” med CV och personlig presentation till jessica.grip@inhouse.se. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och inkomna ansökningar hanteras fortlöpande. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Jessica Grip på Inhouse 0704-215026.